vårt hem

 

BÄSTA KÖPET = I joy massagestol...ingen kan knåda som den kan!

 

LYXIGASTE PRYLEN = Bugatti brödrost, finaste "prydnaden på bänken"

 

MEST NÖJD MED = Nya köksön....nu har vi arbetsyta, matplats...och kan snart sätta in en altan dörr :)

 

HÄLSOSAMMASTE MASKINEN = Luftrenare från Nikken...skogsluft inomhus....

 

MINST NÖJD MED = Frånvaron av köksfläkt....puh!

 

LÄNGTAR EFTER = ....när diskmaskinen kopplas in....

 

ÖNSKAR JAG HADE = Ett extra överdrag till kramfors soffan!

 

 OM JAG KUNDE TROLLA = Vore huset svart med nya fönster och röd dörr (och aningen större....)

 

SAKNAS PÅ MIN VÄGG = Konstverk av Lisa Rinnevuo....

 

CHARMIGASTE DETALJEN = Vedspisen en kulen höstdag...

 

 

 

 

 

Follow alltidinredning

Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Kan du maila mig tro? Jag har en fråga :-) //Charlotte

2009-03-27 @ 06:28:24
URL: http://hemmariket.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

karola; Vad smart av dig att använda dörren som sänggavel. Det skulle vara kul att se bild på den. :)

Vad glad jag blir att du fick inspiration av mitt vita inlägg. :) Vet ju själv hur glad man blir när man får inspiration till något. För i bland kan det låsa sig, man får lätt beslutsångest. :)



Hoppas du får en fin kväll. Här ska det mysas i soffan kvällen lång. :) Kram



Jag vill med ha ett svart hus men inte sambon. :S

Svårt när man har olika viljor.... :(

2009-03-28 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0