Mattor gånger två



 FÖRE BILD


EFTER BILD


Malin på inspiration & design, hade satt ihop 2 gröna småmattor till en stor
i sitt budget tips idag - det var  jättefräscht! 

Och jag har gjort likadant med 2 Ryamattor för ett tag 
sedan i en lägenhet...det är ju inte alltid det finns mattor tillverkade i de storlekar
man vill ha, och då får man pussla lite :)

När man busat till luggen lite på mattorna så gömdes skarven helt och det ser 
ut som en enda stor härlig matta. 
Möbler från www.em.com

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hm, hade för mig att jag svarade dig innan. :) Perfekt idé med två ryor sådär. Ska lägga det på minnet. :) Gillar stoooora mattor. :)



Trevlig kväll!

2009-03-25 @ 17:16:45
Postat av: Vera

jag tycker mig se att vi har likadana tapeter i vårt vardagsrum som ni. :)

2009-03-26 @ 10:56:58
URL: http://onweekdays.blogspot.com
Postat av: Karin

Vad fint!

2009-03-30 @ 14:11:25
URL: http://albinsmoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0