Knas-mycket att göra....


 

Dålig på bloggande dessa dagar men jag samlar material vänner! 

 

....såhär dagarna innan vår resa är det minst sagt fullt upp och dygnets timmar räcker inte till....och bloggandet kommer visst ikläm :(

 

...Det ni kommer att få se här framöver är:

 Nybygda Bergen villan vid fjorden, ett hemma hos reportage, Konstvandringsglimtar från Dalsland, 

Nystylade lägenheter i bla en gammal stationslokal,

  Före och efter bilder hos en nyutexaminerad zoonterapeut, 

Stenebyskolans examensutställning .......mm mm 

och någon inspiration från vårt första stopp på resan, New York.


 Har någon något tips i New York? så tas det tacksamt emot!

 

 

Follow alltidinredning

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi var i New York för tio år sen och då fanns det en fin restaurang som man satt i och samtidigt så snurrade den sakta runt (1varv/timme) och man fick se New York by night, jättefränt, tyvärr lite dyrt och nu kommer jag ju inte ihåg vad den hetta, kanske kan googla...

Ha en trevlig resa i alla fall =)Kram Lina

2009-06-05 @ 18:12:55
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: soffie

å dit vill jag!

när reser du?

ha en underbar kväll

2009-06-05 @ 21:16:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, så mycket spännande att se fram emot ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-06-05 @ 22:09:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: jessi

vi var i N.Y för ett år sen o ska dit om par veckor igen. Mitt tips är att ha bra skor för man går så mkt. och central park är verkligen en oas utan dess like. Gå på brunch, finns många bra ställen överallt! skippa empire state buildning om vill ha vy över staden ta top of the rock, rockefeller centers skyskrapa där slipper köa o fantastiskt utsikt, du köper biljett till en viss tid med hissen. ja sen är century 21 vid ground zero jättebra outlet, många bra märken billigare, massor av kläder, accessoarer, smink ja allt!



ha en härligt resa!



kram

2009-06-06 @ 13:49:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ida

Tips i New York:

Förutom allt det självklara så som empire, Guggenheim ja du vet allt det vanliga. Så kan jag starkt rekomendera att du besöker SOHO och Spring Street. Jag och min sambo upptäckte inte detta förrän sista dag och jag är fortfarande lite butter för det :) Där har du den absolut bästa shoppingen. Det är affärer som ligger tätt tätt. Så om det är shopping du är ute efter så är det ett tips. Sedan finns det även ett litet fik (svenskägt) som jag tror heter fiket där de säljer kanelbullar om du skulle få hemlängtan :)

2009-06-07 @ 13:54:46
URL: http://inredningmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0