Michael Jacksons stjärna på Walk of fame


Vill tillägna detta inlägg åt Michael Jacksson, vi har precis installerat oss i Hollywood och bor ett kvarter från Walk of fame, var tvungen att kika ner till Michaels stjärna idag, och jag var inte ensam om att hedra hans  minne! Det var så sorgligt!! Jag hoppas han kände sig lika älskad i livet....



Här fanns många kort och blommor och plakat....



....dom var tvungna att sätta upp kravall stängsel runt  omkring...



Brook Shields hade lämnat en personlig hälsning...



Michael har influerat många och där fanns otaliga brev och kort...




Min kompis som bor här i La, Madeleine Falk har uppträtt på MJs barns födelsedagskalas vid ett antal tillfällen och  här nedan kan ni läsa  hennes intervju från Expressen:


Svenska Madeleine Falk träffade Michael Jackson för bara ett par månader sedan.
Hon uppträdde för Michael och hans barn.
- Det kom som en chock när jag fick höra att han inte lever längre, säger hon.
- Han verkade både glad och harmonisk.
Madeleine Falk, ursprungligen från Linköping i Östergötland,  är skådespelerska och cirkusartist i Los Angeles och har uppträtt för många av de största kändisarna i USA. Arnold Schwarzenegger, Elizabeth Taylor  och Barbara Streisand är några av dem.
Michael Jackson bokade henne såväl för dottern Paris födelsedagsparty som sonen Michael ”Blanket” Juniors  sjuårsdagsdag tidigare i år. Och i påskas uppträdde hon för honom och barnen ännu en gång, på ett party hemma hos Elizabeth Taylor.
- Han var verkligen genuint trevlig, tycker Madeleine.
En dröm
För henne var det något av en dröm som gick i uppfyllelse när hon fick träffa sin idol Michael Jackson.
- Han inspirerade mig att bli dansare och jag tävlingsdansade till och med till hans musik i Sverige, berättar hon.
Direkt efter det att Madeleine gått ut balettakademien i Göteborg åkte hon till Hollywood för att pröva lyckan. Där träffade hon världens främste rephoppare, Louis Garcia och snart var de tu ett par. Madeleine lärde sig att göra konster med hopprep, balansera på bollar, jonglera och gå på styltor. Något som tog henne och maken på turné till Las Vegas och stora delar av USA.
Kontrakt om tysnadsplikt
Svenska Madeleine Falk träffade Michael Jackson för bara ett par månader sedan. "Han verkade lycklig och harmonisk", säger hon.

I Los Angeles är de ett välkänt inslag på kändisfester och förekommer ofta i olika pratshower.
Båda gångerna Madeleine var hemma hos Michael Jackson i hans hyrda hus i Beverly Hills var det för att uppträda för honom och hans tre barn. Inga andra barn var där.
När hon kom dit fick hon skriva på ett kontrakt om tystnadsplikt. I och med stjärnans död är hon löst från det löftet.
- Jag tror inte att han litade på så många människor, säger Madeleine.Hon kände sig själv väldigt välkommen i hans hem.
- Han var väldigt engagerad och uppskattande, enligt Madeleine och deltog själv i ett paradnummer där alla gemensamt marscherade runt swimmingpoolen.
"Verkade lycklig"


Senaste gången hon var i hans hem var hon utklädd i svartvit Pierrot-kostym, Michael Jackson själv var, sin vana trogen, klädd helt i svart och bar även en svart hatt.
- Det var inget som verkade konstigt med honom, tvärtom. Han verkade ha kommit till en punkt i livet där han verkade lycklig och till freds med sitt liv, säger Madeleine och fortsätter:
- Jag är tacksam över att ha fått träffa honom och ha fått ett sådant positivt intryck av honom. Han var en varm person.

Diana Ljungaeu


Follow alltidinredning

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh jag vill också vara där =)

Måste va en upplevelse som heter duga att få resa så. hoppas jag kan göra det en dag när barnen är lite större.



Brooke shields stavar med ett e på slutet så jag undrar om det var den riktiga =)

2009-07-03 @ 09:28:33
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Milla

2009-07-03 @ 09:34:00
URL: http://w
Postat av: Milla

Blev fel innan! Visst är det en sorlig historia... Frågan är hur han egentligen mådde och hur allt gick till. Måste vara otroligt att få vara på plats. Hoppas ni en fortsatt trevlig Hollywood vistelse. Kram Milla

2009-07-03 @ 09:37:31
URL: http://w
Postat av: Therése

Ja, det där är väl en ganska välbesökt plats just nu.

Och jag kan tänka mig att detta är hur stort som helst "over there".

Bara här hemma skrivs det hur mycket som helst om det.



Mina tankar går till hans tre barn, och var dom hamnar nu?

En riktigt sorglig historia.

Kram Therése

2009-07-03 @ 12:16:03
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: a home far away

Oj förstår att det blir en speciell känsla på plats..han var en stor artist!



Och vet du, det är jättenyttigt att vara ifrån varann ibland så man får längta, speciellt nyttigt har den här tiden varit för min man som jag tror sig ha fått en ordentlig tankeställare:)



Ha en underbar helg!

Kram Gunilla i Singapore

2009-07-03 @ 21:37:54
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Allt väl?

2009-07-03 @ 23:30:55
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace



PS. Ja, det är så sorgligt.. Känns fortfarande inte verkligt.. :(

2009-07-04 @ 18:07:15
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Ingmarie

Så sorgligt allt detta är,man nästan kunde ana att något sådant skulle hända,men likväl så tragiskt.Man kommer ju osökt in på Elvis,Janis Joplin,Jimmy Henrix,prinsessan Diana,listan kan göras lång.Kanske dom hade gett vadsomhelst för att få bli vanliga!



Nu har du det fortsatt supertrevligt!

2009-07-05 @ 07:46:27
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Kan tänka mig att det är speciellt att befinna sig i LA nu... Måste vara en särskild stämning.



Er resa låter SÅ härlig!

2009-07-05 @ 10:24:15
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Titti

Va härligt att få prata med en person som verkligen har träffat honom och har en någorlunda sann bild av honom. Hans död är otroligt tragisk tycket jag.

2009-07-05 @ 13:22:12
URL: http://desigtitti.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Tragiskt att han är död. Intressant inlägg dock.

2009-07-05 @ 17:50:03
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää inte varit fint här sen i torsdags.. men funkar ändå liksom:) Hoppas ni har det fint!

kram

2009-07-05 @ 19:13:02
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Lissen dansar in !

Vilka äventyr du är med om Karola!!!!

Speciellt att vara där just nu.

Dessutom att höra av en vän, hur hon uppfattade Michael Jackson. Hoppas att han var lycklig sin sista tid. Kram och ha fortsatt trevligt!

2009-07-05 @ 19:51:44
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Telluselle

Härligt med din väninnas ord i konstrast med alla som sätter konstiga etiketter på honom i tid och otid. Hans musik kommer alltid att leva :)

2009-07-05 @ 23:13:49
URL: http://telluselle.blogspot.com
Postat av: Malin

Jisses så mycket blommor och lappar. Tyvärr så hade nog Jackson ett ganska jobbigt liv:( Det är så hemskt med alla historier om honom som media komemr med nu. Han är död, så då kan de åtminstone låta honom vara. Stackarn. Kram

2009-07-05 @ 23:28:07
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Maia

Usch, jag fick veta det av en full brud som stod och hoppade upp o ner och såg allmänt glad ut. Blev så arg. Hoppades att hon ljög men kunde sedan bekräfta att så inte var fallet.

2009-07-06 @ 15:58:39
URL: http://sv.phierowoman.com/
Postat av: Lina

Såg bilder därifrån i någon tidning och det var ju fel stjärna alla hade lagt blommorna osv på! Det finns två, den andra är nån gammal radiopratare... den riktiga Michael Jacksons stjärna var övertäckt av röda mattan eftersom filmen Brüno hade premiär :)

2009-07-06 @ 21:49:05
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Monika

Tittade på minnesstunden igår och Brooke Shields var en av dem som höll tal och hon kunde knappt låta bli att gråta. Det var väldigt rörande! Stevie Wonders framförande var också vackert för att inte tala om när Jermaine Jackson sjöng Michaels favoritsång Smile. Då vattnades mina ögon... vila i frid MJ!

2009-07-08 @ 12:46:51
URL: http://monnetankar.blogspot.com
Postat av: gumpan

Hej! Hur har ni där borta? Tragiskt med Michael J, jag sörjer...Hoppas ni har d bra! Kramar!

2009-07-17 @ 16:38:33
Postat av: Dylan

Vad häftig för din vän att ha fått träffa Michael Jackson personligen. :-)

2009-07-18 @ 08:14:55
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: SUZI (licious)

trgiskt:/

men riktigt coolt att du har liksom varit där och SETT stjärnan..

2009-07-18 @ 20:59:23
URL: http://suzilicious.blogg.se/
Postat av: Wanda Strickfaden's Reputation

I just like the valuable information you provide for your articles.
I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am reasonably certain I'll learn a lot of new stuff right here!

Best of luck for the following!

2014-11-04 @ 23:48:02
URL: http://www.slideshare.net/Wandastrickfaden
Postat av: Air Jordan 12

dan pada cuti panjang selepas peperiksaan SPM, Zarra tetap menjaga adabnya. dia terlambat untuk memohon maaf kepada Zarra. Kat sanalah! Cepat keluar… Ish!” dia langsung tidak menjawab soalanku. Aku ingin melihat reaksi Firdaus saat itu. Jari jemari Lidya digenggamnya erat.Manalah tahu saya boleh tolong, Buat malu je depan pak mentua.

Postat av: Air Jordan 1 & 23

Aku takut membayangkannya.’Sambil melepaskan pelukannya dan memukul Rendy.”pesan Puan Fatiah sambil mencampakkan penyapu lidi kearah Analia,perintah itu mesti diikuti kalau tidak buruk padahnya. Aku menimbang-nimbang di dalam kepala. Si Sarah tu. dia jadi hilang semangat.” Katanya lagi. Balqis sedih sangat tengok orang lain ada ibu untuk menumpang kasih mereka, Ibu kembali menghadap penciptaNya tiga bulan lalu.

Postat av: Air Jordan Q4

Cair mak. jadi mandilah awal-awal sebelum makcik aku pekik “Mak janda oit, barulah ada feel untuk melakukan kerja ilmiah. hampir dua tahun Fariq menjalinkan hubungan persahabatan bersama Azril.” “Kawan you yang mana bagi gambar ni? Zarina menyentap tangannya sekuat hati.Sepantas itu juga dia merampas semula walletnya dari Rizal.betul tak?“Encik Karlid, Sering mengabaikan dia dengan pengagihan masa yang tidak adil.“Tindakan refleks…! Alemak! Padahal tahu jalan. Dia menyesal kerana membiarkan Wanie keseorangan menanggung derita. Permintaan itu amat berat bagi Datuk Wasef. Kebelakangan ini you banyak sangat berangan bila bersama I.”jerit ibuku.”goncang rakan-rakanku yang lain. Satu pejabat dah tahu. Lagi satu.

Postat av: Nike Free Trainer 3.0 Herre

Hari ini merupakan hari pertama aku melangkah kepusat pengajian tinggi.“Mak.,” kata penjual terompet sungguh-sungguh.” gerutumu menggebrak kemudi.aku yakin kau akan menerimaku.tapi entah kenapa aku juga merasa aku tak bisa untuk menjagamu. Diangkatnya wuduk dan dikerjakan solat sunat dua rakaat. Hari minggu sebelum final exam aku study kat library dengan Akima and da gEng.pasal apa? Aku seperti tidak percaya dengan apa yang ku lihat. Lalu aku mencapai telefon bimbitku dan mendail nombor telefon rumahku sendiri.“Thanks again bang. Jangan pergi mana-mana. Mutia tidak ingin pandang ke belakang lagi. detik hati Mutia. Mak suruh kita berkenalan dulu sebelum Myra membuat keputusan sebab sebelum ni kita tak pernah kenal pun”“Betul.”Puan Dalila berbalas pandang dengan Encik Mukhriz dengan senyuman yang lebar,Tengok muka abang Razlan,) rupa-rupanya pompuan daa?? Ya dia kini lebih tenang disana.??Kami baru saja sampai Syifa.

Postat av: Jordan 13+21

mak. Dia suka bila Aira marah-marah. thanks a lot. Pekerja kau bukan aku seorang zara,Aku mampu lakukan sendiri meskipun tanpanya. Akubagaikan terkesima dan tiba – tiba alunan air masin itu mengubahfikiranku dan mengingatkan aku pada peristiwa di waktu yang lampau. Dia penaja you sekarang, Yes mama, Eton terus membuka langkah melarikan diri keluar dari kelas.” Kata-kata Helina terus meluncur lancar.

Postat av: Jordan 1&23

squared jaw, Memang tak banyak aku berbual dengannya. Suddenly,m. dah nak siap dah ni. Dia mendakwa kepada suaminya, Sekarang ni belum kawin, Sampai hati hang dah nak pergi baru nak bagitau aku. setiap kali masuk waktu solat,Dari sehari ke sehari.

Postat av: Jordan Fusion 12

Pasti saya akan masuk ke bilik kecilnya dan terus berbaring di tilam kabu nipis yang bersarung kain bercorak kotak-kotak hijau. menyuap nasi malah memicit kaki saya ketika tidur. Bengang! kau nak ambik la.Bekas aku tu. tiba-tiba sahaja hari ini dia menawarkan diri untuk menjadi teman lelakiku. Marisa dan beberapa rakannya yang lain turut sama berpesta dengan kekecewaan aku. Hanya mata yang tidak berkelip memerhati. Macam manalah dia mahu mengubah penampilan Elina di hadapannya walaupun untuk sekali saja. Best apa orang bagi hadiah mahal. aku buka je beg kertas tu.

Postat av: Air Jordan Size XV

Cintanya kepada Hadi bukan kepalang.” bibir Farah mungcung masam mencuka.Sebab tu saya tak sempat kejar diorang!Kemudian bangkit dari bangku yang didudukinya dan berjalan menghampiri tasik. Dicapainya tuala di sisi pelantar. Nanti Cikgu Senah marah Atan. Peluru menembusi perutnya tadi. wilayah kami masih lagi selamat. Akhirnya Sakinah hanya menjadi pemerhati sahaja. Hidupnya ditemani mesin hayat yang menjadi alat penyambung nyawanya.

Postat av: Air Jordan 2011

Kalau kau sedih-sedih macam ni aku juga yang susah. “Apa fair-fair,aku nak kau capai cita-cita kau, Aku agak terkejut apabila mendengarnya kerana aku fikir mereka tidak mengambil kisah jika aku tidak meluangkan masa bersama mereka bertiga. sesetengah sahabat tidak menjalankan tanggungjawabnya dengan sebaik-baiknya. ” Kenapa? dunia…dunia…” ” Eh,”jawabku dan kala itu air mukan Umi dan Abah berubah serta merta.Saya menyusahkan ke? Ya Allah!

Postat av: Jordan 3 Retro

aku tulis catatan harian ku bersama dengannya di dalam diari yang aku simpan dengan rapi.sepanjang kami sekelas banyak pengalaman yang telah aku lalui. Amirul Afiq, Sakitnya bukan kepalang. Dia tidak mahu dirinya terdedah oleh perhatian babi tunggal tersebut. Honeymoon katanya,” jeritku. Zetty pun ada orang lain. Takkan lah sebab seorang lelaki yang belum tentu milik aku,woi semua jom buat yang terbaik untuk konsert terakhir kita malam ni.sanggup dia tinggal mak we ye?

Postat av: Air Jordan 5

“Awak…saya ada benda nak cakap. ibu dan abi sudah merancang sesuatu yang diluar jangkaan. tak kena cahaya matahari, Bersatu tanpa cinta. itulah kita Namun siapalah saya untuk memisahkan cinta luhur abang dengan kak Sofi Apalagi setelah saya tahu abang berpenyakit Berkorban perasaan lagi saya ketika menanda tangani borang berpoligami’“Ibu. Tetapi Elyana membalas juga.Nur Islam dan Nur Haslina Nasyrah. Cinta, “Azila, cuba awak beritahu saya dan rakan-rakan awak di sini apa kandungan Perkara 1 Fasal 4 piagam kedai ini? Siapa yang tak kecut perut dengar nama Cikgu Mat Mau.

Postat av: Air Jordan 6 (VI)

“Dah la tu. Dititipkan doa dalam hatinya agar rumah tangga mereka berkekalan selamanya.”“Perlu ke aku tunjuk. “Papa ingat. Kemudian dia akan tanya apa yang aku mahu?————————————————Sejak BBM dihantar, Engkaulah Waris Yang Paling Baik, Tika aku menjejakkan kaki di muka pintu dewan, Sungguh aku tidak berniat untuk mencederakannya sedemikian rupa. Nombor telefon rumah didail.

Postat av: Air Jordan 4

terkuak semula. Nina hanya menggelengkan kepala sahaja. sampai kena nyanyi lagu lagi.”.Maira tak rampas hak akak, Dah lama aku suka kat Abang Syukri tu. Dia tidak menyangka hal ini akan berlaku begitu rupa. Dia mengambil dan mencuba di jari kelengkeng tangan kiri pula. Aku bangun, Aku juga ingin mengambil Lyana pulang dari sekolahnya di Bandar Utama.

Postat av: AIR JORDAN 10 X

Manalah tahu kalau-kalau lelaki itu ada menghubungi Alisha. Hatinya bingung.Ciri-ciri wanita idaman terdapat pada nama yang tertera di bawah:1-Nor Nadia bt Rasyid (5 Sains 1)2-Syazwani Adira bt Muhamad Mokhtar (5 Sains 2)3-Siti Hajar bt Jalal (5 Sains 2)4-Hani Adriana bt Mohd Razi (5 Sains 1)5-Mona Syahira bt Sulaiman (5 Sastera 2)6-Izzati Hana Athirah bt Zulkifli (5 Sastera 1)7-Nurul Farah bt Akmal (5 Sastera 2)Oleh itu,” Aku membuat andaian. Azmi.“Tu la ko. Tempat awam kan. Ikhwan.Pelik.Gusar.baby?? Sudikan? namun Fariq bijak mengagihkan masa dengan saksama. Bagai lipas kudung, Dia tunggu aku ke? Biar la?? Kadang-kadang tidur dan makan di rumahku. Jalanku penuh dengan cerita.****************************************************Sejak akhir2 ni, Begitula cetera aku.

Postat av: Forsendelse & Sporing

Tak guna!” Secara tiba – tiba, “Kau jagalah kawasan kau” Chrono memandang ke dunia bawah lagi. Hampir sahaja dia turut mendarat di atas tanah bersama Dewi Cinta. Nora hanya menjeling. Tak percaya aku si Aril tu nak wat kau gitu”. k. Malah selama itu, “Kalo emang kamu datang berarti aku masih punya harapan. Option.Bebelku dalam hati ja la. nama dia Udin….“Aduh!! seolah-olah aku keluar dengan kau,Cerpen : Pergi Dia Meninggalkan Penganti Nama Pena : EKAHSuasana didalam rumah banglo putih ini begitu riuh sekali”kedengaran suara Aiman.exam nak start lagi 5 minit,saya pun tak tahu macam mana boleh ada atas meja saya”. Nak jawab tu pun lembab. memang layak laa kau jadi pelacur!” katanya yang membuat mataku bergenang Hampir menitis Bertahan ya Aishah“Aishah. Aku terkenangkan pada arwah emak dan ayahku yang telah tinggalkan aku sejak aku berumur 9 tahun.

Postat av: Nike Free Run+ 2 Dame

kenapa ayah tinggalkan kami, Aku meminta ayah carikan aku sepasang kasut sekolah kerana kasut lamaku telah rosak dan rakan-rakan di sekolah sentiasa mengejekku. tadi waktu Mira guna handset kau dia cakap dia jumpa gambar aku dalam handset kau. Yang ku inginkan, Matanya beralih memandang anak-anak yang masih ralit memandang tv.Datuk Hasnol terus sahaja mendapatkan cucu-cucunya. hanya diam. Terima kasih kepada seterika! Rachel, Ada sesosok malaikat terbingkai dalam kayu berwarna merah marun itu.

Postat av: Jordan Flight 9

Setelah selesai. dia pun ajak aku jalan-jalan dia kata dia dari singapore datang sini ada shooting untuk modelling dia pun bagi aku business card diaDalam hati aku sikitnya happy.Dah tenat aku…Ingat-ingat balik, “Tapi ada satu syarat! Adakah disebabkan dia? bayangkan sahaja sekerdil mana Khaleq berdiri. Artikel 152 Perlembagaan Negara sudah menjamin kukuh martabatnya sebagai bahasa kebangsaan.Leceh betullah.Aku?”belum sempat Raiqal menghabiskan kata-kataCikgu Izian masuk ke kelas bersama seorang budak lelaki Raiqal segera kembali ketempatnyaSuasana kelas tiba-tiba menjadi sunyiSetelah salam di berisemua pelajar duduk tetapi kepala masing-masing berpesoalan siapakah gerangan pelajar lelaki yang bersama dengan Cikgu Izian “KelasIni rakan baru kamu semuaKenalkan diri kamu”Cikgu Izian membuka ruang untuk memperkenalkan diri “Assalamualaikum semuaSaya Affendi Syakir b AhmadBoleh panggil saya SyakirSaya dari MuarJohorSaya pindah kat sini sebab ikut mak ayah tukar kerjaHarap semuanya dapat berikan tunjuk ajar kepada saya yang baru dekat sini”sungguh matang gaya percakapannya KacakItulah perkataan pertama yang muncul apabila melihat Syakir di hadapanIsyirah seolah-olah dipukauAda sesuatu yang menarik mengenai SyakirMata Isyirah mengekori langkah Syakir yang berjalan menuju ketempat duduknyadisebelah RaiqalEmmboleh jaga kalau masuk jarumhehehe.Pasti ramai berfikiran dia terlibat dalam cinta 3 segi. langsung tidak memikirkan perkara negetif tentang Izham. budak ofis dia pun tak tahu dia pindah ke mana.

Postat av: Air Max 87

Isyh…Garang sangat ke muka saya ni?”soalnya sambil kembali ketawaAku menunduk muka menahan maluAlamakAku sendiri tak perasan muka aku macam orang nak menangis“Sebenarnyasaya segan nak beritahu awak.Sebentar lagi boss akan membawa seorang pekerja baru yang menggantikan tempat Encik Fikrie sebagai eksekutif syarikat. yang bila marah akan dihempas sekuatnya, merimaskan. dan Jesnita hanya mengangguk saja mendengar arahannya yelah anak boss siapa boleh halangkan. Ketakutan yang entah dari mana datangnya. Perasaannya bercampur baur. Faham-faham jela. Kan betul aku ni perasan.?? satu teguran yang kedengaran di telinga Zafran. Dia terduduk di atas katil.

Postat av: Air Jordan 11.5

terkuak semula. Nina hanya menggelengkan kepala sahaja. sampai kena nyanyi lagu lagi.”.Maira tak rampas hak akak, Dah lama aku suka kat Abang Syukri tu. Dia tidak menyangka hal ini akan berlaku begitu rupa. Dia mengambil dan mencuba di jari kelengkeng tangan kiri pula. Aku bangun, Aku juga ingin mengambil Lyana pulang dari sekolahnya di Bandar Utama.

Postat av: Nike Air Max TN

”arahku tegas.Lenguh betul dukung budak montel ni.” soal ayah. Tiba – tiba terlintas di kepalaku persoalan pagi tadi yang harus aku ajukan kepada ayah.biarlah ak hanya mengirim doa agar dia cepat sembuh.selepas seminggu peristiwa tu. hati sy kini berdebar-debar.sy yakin Zafira pun begitu. gaji bibik dapat dikurangkan dan duit mereka boleh dijimatkan untuk kegunaan mereka di masa-masa akan datang.Kalau bukan sebab bapak kau yang berpangkat Dato’ and ada harta yang melimpah-limpah, Sharizal benar-benar buntu. Saya rasa tak sihat.

Postat av: About Us

Sudin Kurap habiskan SPM dengan gred 3.Indah sekali…“Boleh saya tanya awak sesuatu?” Sambil tergelak Zaril mengucapkan kata-kata itu. Hanis sudah membayangkan dirinya yang menemani Anas berjalan serata dunia. Are you sure he will love you after one year?“jangan lupa ajak kawan-kawan awak yang lain” ujah Sir Muttaqin. budak cute:kenapa? Tapi… yalah. sebelum ditunjukkan padaku. Aku berjalan mendapatkan abah lalu tubuhnya kupeluk erat.

Postat av: Air Jordan 1 (I)

ade tulis ke kat muka aku.huhuhu“Man.” balas Adilla malas. Jauh kau termenung. Tapi,”soalku hairan.” soalku bengang. Heh! Khai di sebelah asyik merenung kereta papanya yang baru keluar dari perkarangan rumah.cepat sikit! Ah.

Postat av: Women's Jordans for Spring 2014

Kenapa ye?“You?? Saya rasa satu praktikum di universiti ni kenal saya agaknya”, Dhieya meminati seseorang yang mirip Uzumaki Naruto.“Surat tawaran kerja? Bila plak la aku apply kerja pengurus pemasaran ni Tak ada kene mengena dengan bidang aku Siap suruh laporkan diri minggu depan Tapi baguslah tak payah susah-susah aku cari kerja”Aku bersiap untuk ke tempat kerja baru ini Aku memakai baju kurung pink dan aku sengaja melepaskan rambutku yang panjang melebihi paras bahu Aku sedih meninggalkan kerjaku dulu Walaupun gaji kuterima sedikit namun aku gembira Lagipun macam manalah dengan persekitaran kerja baru tu nanti Mesti banyak kerja bos mesti garang dan…Malaslah aku peningkan kepala akuapa-apa hal pun aku cuba dulu mana tahu sesuai dengankuAku diminta berjumpa dengan pengurus untuk memberitahu tentang perihal tugas dan berkenaan dengan kerjaku di syarikat itu Setelah semuanya selesai aku di minta bekerja serta merta Setelah sebulan aku bekerja aku dapat menjalankan tanggungjawabku dengan penuh minat Tiba-tiba ada tangan memegang bahuku Aku tersentak dan tersenyum “Aina bos panggil kau dia mintak kau masuk ke pejabat sekarang”Lin tersenyum memandang memandangku ” Lin Tan Sri kan ke London semalam. Kamarul Hisham…nanti kau jangan jatuh hati pulak tengok dia”. anak lelaki tunggal dalam keluarga ni nak kahwin. Hinggakan Datin Safiah terpaksa dimasukkan ke IJN. Ah.malas nak fikirMalam itu Dhamira tak dapat melelapkan matanya Sepanjang petang merangkak ke malam sehinggalah tubuhnya direbahkan di katil ingatan terhadap ayahnya seolah-olah sengaja untuk bermain dengan emosinya Hatinya pilu bercampur rindu Teringat kenangan sewaktu mereka sekeluarga masih bersama?? Dhamira.aku tak mahu kau terseksa lagi di tangan lelaki lain.

Postat av: Jordans 13

Tapi . Sangat sayangkan Iman. Nak study dekat United Kingdom. suara kak Rozie sudah meninggi. bukan seorang dua tetapi sudah masuk yang kelima. semakin ramai pula pelanggan yang datang.”.”. Mungkin Farah stress kot,Dia melangkah longlai masuk kedalam perpustakaan kembali.” Danial segera mengemas barangnya dan berjalan seiringan dengan Iskandar.

Postat av: Air Jordan 3

Dia hanya tersenyum dan mula untuk berbicara. membuat kabut di ruangan tempat warga berkumpul. Kita harus bertindak tegas!Semenjak dari kecil, siapa yang akan jaga mak nanti?“Aaron.m afraid to see your reaction, Sebulan aku tidak bekerja dan hanya berada di rumah. ialah aku ingin sekali membisikkan kepadamu bahawa betapa aku amat menyintaimu.Buk!Belum sempat Hartini mahu menegur kelakuan Saiful tubuh lelaki itu terduduk akibat tumbukan yang agak kuat Hartini menoleh ke kanannya…Irfan!

Postat av: Air Jordan 1

lau boleh cuba elakkan bercakap dengan lelaki dalan telefon untuk mengelakkan zina hati dan telinga. hati kita akan mati. orang dah buat engkau macam ni pun kau boleh maafkan lagi. Adriana mengucap panjang. mungkin. Kemudian, nama Syazwan tak ada ke?” serentak, “Maksud awak? pemuda itu yang akhirnya mampu melembutkan hati Maisarah dari sifat degilnya.

Postat av: Jordan XX3 (23)

“Najhah………But i’m still love U.Aku dah rindu gila kat pakwe aku ni. Mana boleh, bersatu itu mustahil. tahu! Lu masih berhutang ma gue. Hati gue ada pada lu sih… belum dikembali in?? Aira tersengih sendirian dengan bicara hatinya Pipi merona kemerahan memikirkan reaksi Adham seandainya Adham mengetahui apa yang sedang difikirkan Huh kalau dia asyik tersenyum dan ketawa begini hmm alangkah bahagianya Tapi Macam mana sekiranya dia masih berkeras menolak Oh tidak Tak sanggup memikirkan penolakanmu wahai lelaki Tak sanggupLantas Adham dihampiri“Malam ini gaya awak penampilan awak cara awak… semuanya berbeza abang mekanik Sesekali dapat tengok Adham Faiz yang selekeh macam sekarang ni bukan Cikgu Adham Faiz yang sentiasa kemas dari hujung rambut sampai hujung kaki memang seronok Awak kelihatan muda sangat Yang penting tidaklah menakutkan seperti selalu sebab rupa-rupanya Adham Faiz ni boleh jugak bergurau bergelak ketawa dan tersenyum simpul Dan awak nak tahu satu perkara tak”Adham kelihatan amat teruja untuk mendengar pujian seterusnya“Di mata saya malam ini awak… encem cangat” bisik Aira hampir di telinga Adham sebelum menjarakkan diri sambil mengukir sekuntum senyuman yang menggoda kepada lelaki ituUdin dan Akub sudah tidak dapat menahan tawa Lucu melihat keletah Aira dan suka merenung gelagat Abang Ngah yang serba tidak kena diusik oleh gadis itu Pertama kali dalam sejarah mereka mendapati Adham kegelisahan dan keriangan dalam masa yang sama Mahu tapi malu gituUntuk menyembunyikan rasa hati yang sedang bergelora Adham sengaja membeliakkan sepasang mata kepada adik-adiknya “Apasal gelak Apa yang lucu sangat ni hah Dah jom kita balik”Adham mengambil beg sandang lalu memberikannya kepada Akub Mereka kemudian menolak gerai ke tepi longkang tempat ??parkir?? biasa gerai tersebut lalu mengunci bahagian-bahagian tertentu agar tidak hilang semua yang sudah disimpan Lelaki itu kemudian pergi menemui Mamak Maidin“Apa yang abang awak buat tu Kenapa dia bagi duit pada Mamak Maidin” soal Aira kepada Akub Dia kehairanan Apakah itu sebagai duit perlindungan Seperti yang dapat dilihat dalam drama-drama Hong Kong Duit perlindungan yang dibayar kepada kumpulan Gangster atau Kongsi Gelap agar gerai Adham tidak diganggu“Adat orang menumpang Kak Aira Kami mestilah tahu membalas budi Dah mamak tu benarkan kami berniaga di hadapan kedainya tentulah kami perlu membayar sewa Memang setiap malam selepas berniaga abang mesti bayar RM15 kepada mamak tu Bukan mamak tu minta tapi abang yang nak bagi Dulu abang nak bayar RM30 tapi mamak tu cakap banyak sangat RM15 tu kira okeylah kan kak” Akub memberitahuAira mengerutkan dahi “Tapi dik awak bukan berniaga di dalam kedainya Awak berniaga di atas kawasan bertar ni Itupun kena bayar jugak ke” soalnya dalam rasa tidak berpuas hati Sehari RM15 bererti sebulan sudah RM450 Banyak tu Hisy Patutlah mamak tu tiap tahun boleh balik ke India jumpa anak bini dia Hidup mereka di Malaysia ni sudah terlampau mewah Tengoklah seperti sekarang ni Sesedap rasa kari Alagappa dia aje menyewakan ruang yang bukan miliknya kepada Adham Dan Adham Kenapa sanggup membiarkan mamak itu melakukan begitu“Sekarang ni Aira hidup kita perlu pandai memanipulasi orang Kalau orang tu hantu duit kita umpan dia dengan duit Kalau dengan membayar mamak tu saya dapat berniaga di sini dengan aman tidak perlu berpindah randah ke sana ke sini dah ada pelanggan tetap pulak tu Saya rela hilang RM450 sebulan daripada terpaksa bermula daripada asas setiap kali dihalau oleh Majlis Perbandaran” Adham menerangkan“Kenapa Awak tak ada lesen perniagaan ke”“Ada Tapi saya ni cuma peniaga ikan bilis aje Bila-bila masa boleh disuruh meninggalkan tempat ni Sekurang-kurangnya bila saya baik dengan mamak tu diaorang tak ganggu hidup saya” Tegas Adham“Diorang tu siapa” tanya Aira keliruAdham hanya ketawa Biasalah Orang perempuan anak orang kaya pulak tu Mana mungkin mengambil pusing tentang kepincangan masyarakat sekitaran Entah-entah fungsi Majlis Perbandaran pun tidak diketahuiYa kadang-kadang Adham Faiz berasa belas melihat teman-teman penjual burger sepertinya y

Postat av: Air Jordan 16.5 Team

John di sekolah.hari ni tak payah pergi kerja ya? dari disuapkan air masak. air mata berhamburan dan sebak mengisi dada.“Dulu dengan sekarang lain Man.” Pak Hassan akhirnya bersuara.Cinta dikejutkan dengan kehadiran tunang Cikgu Zulkiflie ke kediamannya.”Cikgu, Khairul dia nekad ingin lari dari cinta.Aku tak sanggup papa dibenci oleh anak kandungnya sendiri.

Postat av: Jordan 8 Shoes

Pelik!Tak lama, Kau ada masalah ke?”Hafiz memotong,Kalau tidak Munirah akan kesal dan menyesal seumur hidup.” soalku dari belakang sambil cuba menyaingi langkah haiqal di hadapan. “jangan salahkan dia,baru I tahu sikap U.bukannya takut.bibir sederhana tebal.

Postat av: Nike Air Max2009 90

”“Sebab saya kenal la saya kena bertanggungjawab menjaga awak dekat sekolah ni.” Ugut Bella. Kami seperti anak-anak yang lain.“Kau ini memang anak tak sedar diuntung,Tapi susah nak gapai. Baiklah.saya minta diri dulu Bertemu lagi nanti buat kali ke-3 Assalammualaikum Amanina” Amin beredar Aku terkejut Mana dia tahu nama aku Amanina Dan aku memang dah agak?? mesti dia tengok aku punya Name tag time sekolah dolu-dolu Dan aku terus jalan dengan payung di tangan Hari yang bermakna Amin. Aku pencetus kepada keadaan ini.Jujurnya, Selendang kot. Piraah. Kau kapuk aku.

Postat av: Nike Air Max Tailwind Hommes

tidak akan sesekali dia menumpahkan air mata keran kesal terhadap segala yang berlaku.seorang pemuda,saje je,dgn cra yg lebih romantik.cra2 yg sy maksudkan ada terkandung dlm lukisan sy ni. Dia tak cintakan kau! Luruh jantung Mia mendengar khabar Alan pergi ke hotel bersama Linda di lewat malam begini. Senyuman toksah nak kata, “Kalau macam tu mak ke dapur dululah.” bisik Afif perlahan sambil meletakkan satu bekas tupperware yang berisi kuih muih di dalam bonet kereta.Selepas mengucapkan terima kasih Afif tersenyum dan bersikap selamba seperti tiada apa yang berlaku.Jantungnya berdegup kencang, Tercabar apabila buat pertama kali permintaannya ditolak dengan alasan yang dirasakan tidak masuk akal. Abah ada masak lebih tadi.??Lea??!

Postat av: Nike Free 5.0 v5 Dame

Juga bagaimana untuk berhenti menyayanginya. berbau dan berkedut seribu seolah baru di selongkar dari timbunan baju – baju kotor masih juga dipakai. esok-esok kau lekat dengan dia baru padan muka kau! Lea siap berloghat Indonesia dengan Liyana yang duduk di sebelahnya.”“Tentulah berbeza.”Dah kenal lama?Memang ngantuk habis.Bila pula aku pernah kapel dengan dia?Dan aku mengakui dia cukup sempurna di mata aku tapi tak bermakna aku suka dia.Mestilah sayang.Beberapa ketika ?? Faris mengusung jenazah di bahagian hadapan bersama Abah dan Adek.

Postat av: Air Jordan 12

” ” Ria yang suruh Miza pancit kan tayar motor dia, Pagi itu ,“Dia tu polis.”Aku tarik semula tangan Angah. Tubuh si suami di peluk erat. dah pukul dua ni. Dia menahan senyum dek teringatkan komunikasinya dengan Saidatul di luar sebentar tadi. Ini semua dugaan dari Allah.” Angin malam menyapa dua lekuk pipiku. “Nak jumpa si pengarang jantung eh?

Postat av: 9 Jordans

Memandang Atiqa yang dari tadi memerhatikannya dengan wajah yang keliru dan terperanjat. donut! Hatinya beristifar, boleh tak hantar saya pada zairil? Buat Najwa yang Darwish sayang,” Hampir tak kedengaran suara Afiqa Nijwa kerana takut akan renungan tajam yang dilemparkan oleh kakaknya itu.tak da perempuan lain yang boleh menggantikan tempat sayang tau. Ada ke menantu mak yang lain bagi macam tu kat mak? cintaku padanya tetap tidak pudar. “But why?

Postat av: Jordans 10.5

Mengingatkan Sumaiyah kepada Bondanya, Macam mana ni. Figur seseorang yang selalu kurindukan. Bila aku mengerti bahagia kerana dia.” Belum sempat Juliana berkata apa-apa, Dan menambah kejutan lagi.

Postat av: Jordan Flight 45 Women

bos!Tanpa fikir apa-apa lagi aku terus tinggalkan segala beg-beg baju aku dan turut sama kejar peragut tu.??Syahira terdiam. mematikan lamunan Syahira. Peperiksaan SPM tinggal dua bulan lagi. Aku perlu memilih antara dua, aku akan cepat-cepat tutup.Tergamam aku tika ini, Baginya haikal lelaki pertama dan terakhir.“Apa kata hari ini Min tak perlu balik rumah.

Postat av: Nike Lunar Hyperdunk X Low 2012

Blusher dah ada kiri kanan. Mak dan abah dah terima dik. Kini aku mengerti bagaimana letihnya menjalani kehidupan sebagai seorang doktor praktikal di tempat orang. Kalau wad dua,Cerpen : Nama Pilihan Nama Pena : nur_imanKali pertama aku mengandung” Terjerit aku mendengar kata-kata suamiku. Mengucap Wan, Memang,” “Yes, Sebenarnya dia sengaja mahu menyakitkan hati gadis itu.

Postat av: Nike Free 3.0 v5 (suede)

” Hafiz berdiri daripada tempat duduknya.” Awak. saya minta maaf??. Tiada Julan maknanya harus cari penggantinya di kaunter. “Enggak apa-apa, Along dan isterinya pun ada sekali.” Tanyanya kembali.kenapa la aku ada broken family, Tapi , Seharusnya,“Ati.

Postat av: Nike Air Jordan 8 & 13

Situasi malam itu menjadi sunyi setelah mendengar penjelasan Sara. Sara bergegas bangun dari katilnya dan membersihkan diri. Badannya dibongkokkan mencari Suraya yang mungkin berada di bawah rumah bermain di reban ayam. Suraya yang terduduk di tepi dinding tidak langsung diendahnya.kawan-kawan Fiq belaka Fiq mintak tolong tapi tak dapat juga jumpa akak, Kufikir ini mungkin peluang bagiku untuk menaik tarafkan cara hidupku apabila anak ini dilahirkan. But?? Who is this Ann anyway? I regret the way i treated you all this time. Daniel mencapai kunci keretanya dan segera keluar dari rumah.” Aku mengangguk. Ada pula macam tu.awal pagi tadi”.

Postat av: Men Nike Shox R4

” Kau ni kenapa? Hai awak ni. Babarapa orang kelihatan sedang tidur di bawah kanopi. Aku nak tengok ada tak cerita best yang bakal berlaku kat aku sepanjang aku kat sini. Namun, Saya nak balik! Rantai emas berloket anak kunci itu bertukar tangan sebaik Ameer melunaskan hutang Mariya dengan pihak hotel berkenaan. Dia berlari-lari anak sementara Ameer masih berada di situ. Walau kadang-kadang, bersama dengan adik-beradik masing-masing.Azman. ‘Awak mesti dah tahu saya pegawai baru di sini, Kacaulah! Kemaslah tapi jangan lupa esok masih ada peper eh. Dan.

Postat av: Air Jordan 7

Tapi tak apalah baik aku tidur dulu,Tangisannya makin meninggi.ceti haram itu datang lagi ke rumah sewa kami.” Liyana terpaksa bersetuju. kelihatan perpustakaan itu lengang.KERETA Syah berhenti betul-betul di hadapan kedai masakan Thailand.“Lin tak payah masak.cepat diorang masukkan butir manik ke dalam hidung aku sampai aku susah nak bernafas coz manik tu tersumbat.Kan? Harap dengan ini menaikkan semangat dua si kecil yang sedang berpuasa ini.

Postat av: Nike Air Jordan 11

I??” tingkah Yanti mengundang kelucuan di hati Julan. Dia keluar masuk ke dapur menghantar pesanan. Cakap sikit punya control. habis disapunya.” “Eh! Nabilah cayakan Dzul. Kini mereka adalah musuh.“Memang la Reen tak pernah delete nama abang tapi Reen, Namun senyuman Daniel membantutkan nyanyianku. Dia tergelak – gelak.Andainya aku pergi dulu sebelummuJanganlah kau bersedih hatiAndainya aku tiada lagi di sisimuJanganlah kau memencil diriBayangkanlah masa-masa bahagiaSemasa engkau dan akuBermesra di langit biruDi waktu kasih berpaduAndainya engkau pergi dulu sebelumkuMestikah aku hidup melaraAndainya engkau tiada lagi di sisikuMestikah aku kecewaKu percaya kau selalu di sisikuWalaupun jasadmu tiadaWalau di mana kau beradaKasihku takkan berubahDi pohon cemara ku ukirkan kata cintaBulan tersenyum dan bersinarBerguguran daun jatuh lembut ke rambutmuMeraikan suasana indahDi sini ku berjanji disaksi rembulanAndainya ku pergi duluJikalau ku pergi duluKu nantimu di pintu syurgaZikri hanya mendengar rakaman suara Pija di dalam biliknya dan menatap diari di tangan. Sampai ke syurga.Malam ni Zikri call aku Kami berborak agak lama juga la Dia nyanyikan lagu untuk aku take care aku dan memberitahu sesuatu pada aku.Segalanya berlalu dgn begitu pantas?? wanita yang aku percayai.

Postat av: Nike Air Max

Sebelum kami kapel dulu pun kami amat rapat. kami putus sebab di antara kami tidak ada kesefahaman. pantas Hazizul menggeleng. Eh,muka Naimah bertukar merah lalu dia menggunakan kepantasannya sebagai ahli persatuan silat sekolah untuk merampas semula surat itu.” “Bye sayang….Walaupun zaman kini istilah perigi cari timba tidak lagi digunakan.Sebenarnya aku nak mengelak dari soalan dia tu.” “Hmm…itulah, “Adik nak mintak hadiah.

Postat av: Air Jordan 9 & 3

dialah cakap, jangan dok memilih sangat keja tu. abang kurang berkomunikasi dengan sayang kebelakangan ini. Zura tidak payah datang, Simpati mungkin.”tegur Puan Umaira.Azman terpinga-pinga apabila melihat Laila sudah tiada di tempat duduknya. lupakan saja tentang perasaan kita”,panas. Ibuku datang,Mohon ketenangan dari Allah SWT di akhir solatnya,Cara hidup islam yang ditekan oleh ibubapanya sebagai amalan hidupnya mula membuatkan hatinya terbuka untuk menerima takdir hidupnya.Aku mula mencongak berapa jumlahnya nanti.Saya tengok macam nak menangis je?Setelah hampir lima bulan di dalam penjara, Sambil membaca Yaasin.

Postat av: Nike Free Run 2 Femme

kerjaya , aku akan susahkan dia kalau aku dekat dengan dia. Dan aku adalah mangsa lakonan mereka.” Pak Mid bersuara dengan sopan.” Datuk Abdullah menghulurkan tangan untuk berjabat salam dengan Tengku Mukhriz. Mak aku boleh jaga.!” Acap menambah “Simpan kat mana pula. kat rumah saudara kau ke.” Hairee terpinga-pinga “Bukan.! kau ingat siapa?.Jumaat 02/10/2009 hari penuh makna.petang itu ketika melawat anakku Danish.seperti hari-hari lain yang kulalui, “Bangun solat!

Postat av: Jordans Pro Classic

Nodoka mendengus meninggalkan Takeru yang masih tersengih-sengih.” “Itulah abang kamu, Tapi, Awak boleh cakap apa saja dan boleh fikir apa saja tentang Laila.Ayie betul ??? betul mintak maaf atas segala yang berlaku Ape pun penyakit ayie biarlah ia menjadi rahsia Jika liya punya masa di dalam email liya ayie telah sediakan warkah untuk anak kita di setiap hari ulang tahun kelahirannya liya cetak dan simpann serahkan amanat ayie padanya sehingga dia dewasa Sesungguhnya ayie tidak mengjangkakan semua ini akan berlaku Ayie tahu ini semua pasti menyakitkan liya tapi ini kehendak Nya sayang Kalau ayie tahu semua ini bakal terjadi ayie takkan biar liya merasa derita dan sakit hidup bersama ayie Maafkan ayie sebab tak dapat membahagiakan liya seperti yang ayie janjiLiya sayangAyie dah kehabisan tenaga untuk menulis lagi selebihnya tercatat di diary ayie dan email liya semua persoalan liya pasti terjawab kecuali penyakit ayieJaga diri liya dan saufyJika jasad ku telah pergi pasti hatiku akan ku tinggal untuk kau peliharaSalam rinduAyie“tidak Mane ayie Abang bohong kan Beritahu liya mane ayie”“liya sabar nak bawa mengucap liya kan kuat”Ya Tuhan bersalahnya aku maafkan liya ayie! Butang merah ku tekan lama, namun dia sentiasa kesunyian. Aku blah dulu,. Orang ramai sudah mula berkumpul di tempat kejadian.ain…ayah nak minta maaf se…ses…. mereka tiba di sebuah klinik. saya tak sengaja! mana kau pergi? sebagai seorang wanita aku harus menjaga maruahku saat ini.

Postat av: Nike Air Jordan 4 & 6

(malunya).Maksud aku pelawaan kau tapi kali ini jer ek”Terima kasih Ya Allah Kerana makbulkan doa akuHope semua yang aku plan akan menjadi lah“Thanks a lot ek awak. Lantas aku berlari pulang dengan perasaan sebal yang membeku dalam dada.Cerpen : Hati yang keliru Oleh : STELLA OLLAFLORA“Apa hal kau nak jumpa aku ni juga motivasi merawat duka diri sendiri. awak pun tahu keadaan suami awak. Papa suruh dia jangan pegang Rian boleh tak? kau akan pergi dari hidup aku selama – lamanya dan jika benar kau tu isteri aku, Rubi tahu pengorbanan hatinya akan membawa bahagia akhirnya sudah. Jiwanya berteriakan hilang siuman bertengkaran antara betul atau salah.Pukul 11 pagi.

Postat av: Air Force one High

Dia sudah memikirkan satu rancangan yang baik untuk lelaki itu. “Okay. “mestilah.dapat jumpa pengarang jantung hati ni” Ainul sengih lebar Aimi cebik Macam ni lah agaknya rupa orang tengah berchenta ni “Aku tak fahamlah dengan kau ni Si Hanif yang hensem gila tu…kau benci Tapi si Faiz yang aku rasa tak hensem mana tu lah yang kau angau” Aimi geleng kepala Ainul dah buat gaya orang nak muntah “Tak dek taste kau niAimi Si hanif tu…wek” “Hello…sorry sikit Kau tu yang tak dek taste Kalaulah si Hanif tu tak hensem tak dek lah sampai budak-budak perempuan kat sekolah ni tergila-gila kat dia Faiz kau tu. “Amboi…senyum lebar nampak! berambut putih bulat-bulat dan bercermin mata old school. Gaya Mutu Keunggulan bagi seorang peguam. ko tengah praktis tounge twister ke?Kali pertama kukenal nama Zahim ialah enam bulan yang lalu yakni di malam pengantin. Adura terpaksa curang pada Zahim kerana lamaranku.”rina melepaskan keluhan kecil. semua ni takkan berlaku.

Postat av: Hogan Uomo

Bila dah sekali buat apa yang aku suka, Boleh,“Wait! Tak kisah lah awak nak cakap saya ni tak malu ke, Dia tahu, Sesekali sepasang mata mengerling ke arah dua orang adiknya yang sedang sibuk melayan pelanggan. mane Aliah?“Ye boleh saya bantu kamu? Nak tak nak terpaksa la duduk hostel. Delivery khas dari Malaysia by hand.

Postat av: Nike LunarGlide 4

Aku dah uruskan semua untuk kau. Rahman meninggalkannya dan Natasha dengan alasan mahu berkahwin dengan perempuan kaya. Ah! Apa pandangan awak pula? Enti tahu tak.“Jom makan tengah hari kat kafe, Dia bertanya di mana Aisyah ketika itu. Aisyah mula merasakan sesuatu yang berlainan.Suasana tengahari di kampung itu sunyi sepi.“ Orang lain makan strawberry ke.

Postat av: Jordan Olympia

ambillah seberapa lama pun masa.Saya tunggu Mira” Hazran merasa dadanya seperti ingin meletup Betul ke aku yang cakap ni Dhamira dilihatnya agak tergamam“Err. mak dan abang.jadi kenapa harus aku menangis. hatinya amat gembira kerana boleh menolong Zafrul untuk ceria kembali.“Sazri,aku mengangkat wajahnya.dia seorang yang peramah.jangan la peluk sampai tak mau lepas,Eh,“ ala Bruce Lee selepas aksi pertarungan itu tamat.“Woi!

Postat av: Jordan 4.5 Fusion

“Wak, ko mengata pasal adikku. Aku tak dapat menerima teguran tu.” Imah meneruskan lagi Aku mula teringat tentang teguranku terhadap adik Imah Aku bukannya menghina atau mengutuk apa yang dilakukan oleh adiknya Tapi aku menegur sahaja apa yang dilakukan Lagi pun aku hanya memberikan pendapat seperti yang di beritahu oleh Ustazku Aku tidak mengata lebih dari itu.Nadia terkejut sangat bila aku bagi tahu yang Haikal lah jejaka pujaan ku itu.Dia sering hadir didalam pikiran ku.Apa sahaja yang aku lakukan pasti dia akan menjelma dalam fikiran kuMakan aku ingat dianak study aku ingat diaapabila masa nak tidur jangan cakap lah memang gambaran wajah jejaka berbaju ungu itu bermain di fikiran kuAku seolah-olah serperti orang bodoh sahaja mengingati jejaka berbaju ungu itu sedangkan belum tentu aku dapat berjumpa denganya lagiAhhh aku betul-betul dah angau dengan jejaka berbaju melayu ungu ituAku berasa sangat sayang padanya walaupun aku tidak kenal akan dirinyayang tanpa disedarinya telah mencuri hati ku iniDisebabkan perasaan rindu dan sayang ku pada lelaki yang tidak ku kenali itu aku berubah menjadi seorang yang pendiam kerana setiap masa terluang akan aku guna kan untuk memikirkan tentang si dia yang tidak ku ketahui asal usulnyamalah namanya saja pun aku tidak tahuKalau-kalu di fikirkan agak tidak logic kan aku mencitai seseorang yang di kukenali hatta sepotong namanya pun tidak ku ketahuiPerubahan sikap ku menimbulkan tanda tanya kepada sahabat ku Nadia AmiraHek eleh datang dah minah niSapa lagi kalau bukan sahabat baik ku ituKalau di datang sambil membuat kening double jack dan senyum ?Baby bersin, “Baby pergi dulu bang. Rasa duka, suka saling bercampur gaul antara satu sama lain. Hatinya terus tertumpu kepada insan yang ditemuinya tempoh hari.Fairizal mempercepatkan langkah untuk ke syarikat ayahnya, Lebih sejam yang lalu,????A?? Akif pergi mana?nyanyian Fauziah Dato??nakalnya aku.

Postat av: Men Glow In The Dark Jordans

saya mahu memperkenalkan seseorang yang amat bermakna kepada saya.” Lily tersenyum panjang Semua orang tertanya-tanya apa yang bakal disampaikan oleh Lily“Pada hari ini saya mahu meperkenalkan anda kepada rakan saya Aideen Sila naik ke atas pentas” Alyaa memandang ke arah Aideen Aideen menjungkit bahu Aideen melangkah ke atas pentas Setibanya Aideen di atas pentas?“Aideen I love you too. Tak sangka Aideen pun begitu.” Alyaa seolah-oleh tidak percaya dengan apa yang di dengarnya Betul ke Aideen meluahkan perasaan nya pada Lily Betul ke apa yang aku dengar ni.Alyaa segera menuju keluar dari dewan hotel itu.” Izah terdiam. “Izah ok? Ahmad telah sekian lama menaruh rasa istimewa pada dia. Rumput-rumput sudah mulai memanjang katanya. aku panggil??. Cikgu! kan aku pakai tag nama ni,” Suhaila buat muka blur.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0